وقت سفارت کانادا در ابوظبی

وقت سفارت کانادا در ابوظبی
فهرست مطالب

حتماً می‌دانید کانادا در ایران سفارت یا شعبه‌ی VAC فعال ندارد. پس ایرانی‌ها برای گرفتن وقت سفارت کانادا و ویزای کانادا باید چه اقداماتی انجام دهند؟ در چنین موقعیتی کمک گرفتن از یکی از کشورهای همسایه برای این کار بهترین راه‌حل است. امارات یکی از کشورهایی است که برای گرفتن وقت سفارت کانادا به ایرانیان کمک می‌کند. اخذ وقت سفارت کانادا در ابوظبی و دبی یکی از مراحلی است که برای دریافت ویزای کانادا باید طی کنید. البته کشورهایی مثل ترکیه، ارمنستان و گرجستان هم می‌توانند به شما کمک کنند ولی در این قسمت ما راجع‌به وقت سفارت کانادا در ابوظبی صحبت خواهیم کرد.

روش‌های دریافت وقت سفارت کانادا در ابوظبی

فرقی ندارد شما کدام نوع از ویزای کانادا را بخواهید، به هر حال برای گرفتن وقت سفارت کانادا در ابوظبی دو راه پیش رو دارید:

  1. حضوری
  2. آنلاین

در روش اول همان‌طور که از اسمش پیداست باید اول از همه حضوری به ابوظبی سفر کنید. آن‌جا فرم درخواست ویزای کانادا را پر می‌کنید و به سفارت تحویل می‌دهید. همچنین مدارکتان را هم باید تحویل سفارت دهید. بعد از مدارک نوبت به پرداخت هزینه سفارت کانادا می‌رسد. این هزینه‌ها شامل هزینه‌ی صدور ویزا و هزینه‌های انگشت‌نگاری می‌شود.

چون حضوری مراجعه کرده‌اید باید از طریق بانکی که سفارت اعلام می‌کند این هزینه‌ها را بپردازید. بعد از طی شدن این مراحل و انجام انگشت‌نگاری شما به ایران برمی‌گردید و منتظر می‌مانید تا جواب ویزایتان به شما اعلام شود. اگر با درخواست ویزای شما موافقت شده باشد، باید یک بار دیگر به ابوظبی بروید تا مهر ویزا را روی پاسپورتتان الصاق کنید. عده‌ای از متقاضیان ویزای کانادا از این مرحله بیزار هستند! چون نه وقت کافی برای سفر دوباره به ابوظبی دارند و نه علاقه‌ای به پرداخت هزینه‌های این سفر اجباری دارند. برای چنین افرادی یک راه‌حل وجود دارد که آن هم “پیکاپ ویزای کانادا” نام دارد.

با استفاده از پیکاپ شما یک نفر را به عنوان وکیلتان به سفارت میفرستید، تا به نیابت از شما پاسپورتتان را ببرد و لیبل ویزا را روی آن درج کند. به این ترتیب در وقت و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید.

اما چند نکته درمورد وقت سفارت کانادا در ابوظبی به صورت حضوری: همان‌طور که گفتیم در این روش باید به صورت حضوری فرم‌های درخواست ویزای کانادا را پر کنید. این فرم‌ها که به زبان انگلیسی هم هستند، اولین پل ارتباطی بین شما و سفارت هستند. پس مهم است که چطور پر می‌شوند. این که شما چه مدارکی را ارائه می‌دهید و چه نوعی از ویزا را با توجه به مدارکتان و هدفتان از سفر انتخاب می‌کنید، نکات مهمی است درمورد ویزای کاناداست که هر کسی از آن‌ها باخبر نیست.

کارشناسان باتجربه آژانس مسافرتی سالیان سفر در این زمینه می‌توانند کمک زیادی به شما بکنند و با مشورت و راهنمایی گرفتن از آن‌ها می‌توانید بهترین مسیر را برای ویزا شدن انتخاب کنید و شانستان را برای اخذ ویزای کانادا بالا ببرید.

و اما برویم سراغ روش دوم یعنی روش آنلاین:

اولین کاری که باید انجام دهید این است که وارد سایت سفارت کانادا شوید و یک اکانت برای خودتان بسازید. بعد همان فرم درخواست ویزای کانادا را باید پر کنید و مدارکتان را در سایت بارگذاری کنید. مرحله‌ی بعدی پرداخت هزینه‌هاست که باید از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی انجام شود. وقتی ایمیل تاییدیه وقت سفارت کانادا در ابوظبی به دستتان رسید، 30روز وقت دارید که به سفارت کانادا در ابوظبی مراجعه حضوری داشته باشید.

این مراجعه حضوری برای انجام انگشت‌نگاری کانادا در ابوظبی صورت می‌پذیرد و اطلاعات بیومتریکتان را از این طریق به سفارت کانادا تحویل می‌دهید. مرحله آخر این است که به ایران برگردید و منتظر جواب ویزایتان شوید.

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، برای پر کردن فرم و پرداخت هزینه بهتر است که از کمک شخصی باتجربه بهره ببرید. پس روی کمک مشاوران سالیان سفر حساب کنید. در زمان سفر به ابوظبی به روزهای تعطیل سفارت کانادا در ابوظبی دقت کنید. لیستی از روزهای تعطیل سفارت کانادا در ابوظبی در سال 2019 برایتان آورده‌ایم که در این رابطه دچار مشکل نشوید.

برای سفر به ابوظبی هم می‌توانید از تورهای انگشت‌نگاری که سالیان سفر در برنامه‌هایش گنجانده است استفاده کنید.

وقت سفارت کانادا در ابوظبی

مدارک لازم برای وقت سفارت کانادا در ابوظبی

هزینه‌های سفارت کانادا در ابوظبی

بزرگسال بالای ۱۴ سال

370 CAD قیمت نهایی
  • مسافر

کودکان بین ۴ تا ۱۴ سال

200 CAD قیمت نهایی
  • مسافر

کودکان کمتر از ۴ سال

150 CAD قیمت نهایی
  • مسافر

بزرگسالان بالای ۸۰ سال

285 CAD قیمت نهایی
  • مسافر

 

آدرس سفارت کانادا در ابوظبی

 

Canada Visa Application Centre VFS (GCC) LLC, Office MO2, Mezzanine Floor, Silver Wave Building, Mina Road, Abu Dhabi

روزهای کاری سفارت کانادا در ابوظبی

 

روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 تا 16

در ماه رمضان هم یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 تا 15

تعطیلات سفارت کانادا در ابوظبی 2019

 

تعطیلات سفارت کانادا در ابوظبی 2019

وقت سفارت کانادا در دبی

دریافت مشاوره رایگان
برای دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را در کادر زیر وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرنامه
عضویت در خبرنامه هفتگی سالیان

برای اشتراک در خبرنامه ایمیل خودرا در کادر زیر وارد کنید

Call Now Button