وقت سفارت کانادا در استانبول

وقت سفارت کانادا در استانبول
فهرست مطالب

استانبول همانند دیگر شهرهای اطراف ایران متقاضیان زیادی برای اخذ وقت سفارت کانادا دارد و بسیاری از متقاضیان ویزای کانادا ترجیح می‌دهند که این شهر را برای طی کردن مراحل اخذ ویزای خود انتخاب کنند. مزیت گرفتن وقت سفارت کانادا در استانبول، امکان پرواز روزانه به این شهر است. سفارت و کنسولگری کانادا در استانبول با نام وک (VAC) شناخته می‌شود. توجه کنید که تمام مراحل انگشت‌نگاری و چهره‌نگاری در دفتر VAC در کمتر از ۱ ساعت پایان می‌یابد و در صورتی که متقاضیان بتوانند از پرواز روزانه استفاده کنند، می‌توانند در اولین ساعات صبح راهی استانبول شوند و پس از انجام انگشت‌نگاری و گشت و گذار در شهر استانبول، در بعد از ظهر همان روز به ایران بازگردند و از اقامت در استانبول معاف شوند.

مراحل لازم برای اخذ وقت سفارت کانادا در تمام سفارت‌ها یکسان است، اما با توجه به ملاحظات خاصی که برای ایرانیان مطرح است دسترسی به برخی از سفارت‌ها برای ایرانیان بهتر و ساده‌تر است. اگر هنوز تصمیم نگرفته‌اید که کدام سفارت کانادا بهتر است؟ می‌توانید با مشاوران سالیان سفر تماس بگیرید.

چگونه وقت سفارت کانادا بگیریم؟

متقاضیان محترمی که قصد اخذ ویزای کانادا دارند می‌­توانند به دو صورت حضوری و مجازی اقدام کنند. در هر دو صورت متقاضی مدارک خود را برای سفارت دولت کانادا فرستاده و پس از آن برای انجام انگشت‌نگاری به مراکز سفارت فراخوانده خواهد شد. در ادامه در رابطه با نحوه گرفتن وقت سفارت کانادا در استانبول بیشتر توضیح خواهیم داد.

گرفتن وقت سفارت کانادا در استانبول به صورت آنلاین

متقاضیان محترم چنانچه متمایل به گرفتن وقت سفارت کانادا در استانبول باشند، لازم است ابتدا نوع ویزای خود را مشخص کرده ( توریستی، تحصیلی، کار و…) و سپس بر اساس نوع ویزای انتخابی مدارک مورد نیاز آن را تکمیل کنند.

پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه بهترین نوع از ویزای کانادا را با توجه به شرایط و مدارک خود پیدا کنید، با کارشناسان آژانس مسافرتی سالیان سفر مشورت کنید. شماره تماس خود را در کادر مشاوره رایگان ثبت کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

برای گرفتن وقت سفارت پس از ساخت حساب کاربری در سایت سفارت کانادا، تصویر مدارک خواسته شده را بارگزاری خواهید کرد؛ سپس فرم‌های مربوطه را پر خواهید کرد و در مرحله بعدی به صفحه­ پرداخت راهنمایی می‌‌شوید. پر کردن فرم‌ها و نحوه آپلود مدارک در سایت نیاز به دقت زیادی دارد.

در این مرحله متقاضی لازم است هزینه­‌های مربوطه ( اخذ ویزا و انگشت­ نگاری) را از طریق visa card & master card و کارت‌های اعتباری مجاز پرداخت نماید.

تمام مراحل گفته شده، علی‌الخصوص تکمیل فرم‌ها و آماده کردن مدارک لازم به دقت بالایی نیاز دارد. ممکن است نقص مدارک یا بارگزاری اشتباه آن‌ها باعث ریجکت شدن درخواست ویزای متقاضی شود. بنابراین بهتر است برای رسیدن به بهترین نتیجه‌ها از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. کارشناسان آژانس مسافرتی سالیان سفر می‌توانند در تمامی این مراحل کنار شما باشند.

پس از پرداخت هزینه‌­ ها، پروسه ثبت نام آنلاین برای گرفتن وقت سفارت کانادا در استانبول تمام شده و متقاضی پس از مدتی به کارگزار سفارت کانادا در استانبول برای انگشت‌نگاری فراخوانده خواهد شد.

طبق نظر کارشناسان سالیان سفر، مدت زمان انتظار معمولا بسیار کم است و متقاضی پس از دو هفته تا یک ماه به مرکز vac در استانبول فرخوانده خواهد شد. البته ممکن است این زمان با توجه به شرایط سفارت کوتاه‌تر با طولانی‌تر هم بشود.

گرفتن وقت سفارت کانادا در استانبول به صورت آنلاین

گرفتن وقت سفارت کانادا در استانبول به صورت حضوری

در سیستم حضوری نیز متقاضی می‌بایست به دفتر VAC در استانبول مراجعه کرده و ضمن ارائه مدارک ترجمه شده و تکمیل فرم‌های مربوطه، اقدام به انگشت نگاری کرده و به کشور بازگردند. در سیستم حضوری نیز باید به دفتر VAC رفته مدارک ضروری برای وقت گرفتن را ارائه داده، هزینه‌های مورد نیاز را به صورت بانکی پرداخت کرده و فرم‌های صدور ویزا را پر نمایید. سپس کد پیگیری به شما تعلق می‌گیرد و منتظر می‌مانید تا کارگذاری VAC به شما پیام دهد.

شایان ذکر است که در شرایطی که با درخواست ویزای متقاضیان موافقت شد، متقاضیان می‌بایست برای الصاق ویزا یا پاسپورت یک سفر مجددی را به دفتر VAC استانبول داشته باشند. البته با استفاده از خدمات پیکاپ ویزا دیگر نیازی به سفر مجدد ندارید! نماینده شما مراحل الصاق ویزا را در کشور ثالث را به انجام می‌رساند و به این ترتیب از هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌شود. سالیان سفر به عنوان نماینده شما بهترین مسیر را در انتخاب پیکاپ ویزای کانادا در اختیار شما قرار می‌دهد.

هزینه وقت سفارت کانادا در استانبول

طبق آخرین برآورد سالیان سفر مجموع هزینه وقت سفارت کانادا در استانبول چیزی در حدود 100 تا 185 دلار کانادا است. لازم به ذکر است که در صورت وجود افراد زیر 14 سال و بالای 80 سال هزینه انگشت نگاری (85 دلار) از ایشان دریافت نمی‌شود. برای مشاهده جدول هزینه‌ها می‌توانید به صفحه وقت سفارت کانادا در منو مراجعه کلیک کنید.

بعد از انگشت‌نگاری چه می‌پرسند؟

همانطور که می­‌دانید برای گرفتن ویزای هر کشوری لازم است متقاضی در جلسه­ مصاحبه حضوری شرکت کرده و به سوالات آفیسر پرونده پاسخ دهد. این مرحله بدون شک مهم‌ترین مرحله برای اخذ ویزاست چرا که معمولا نظر آفیسر تعیین کننده­ نهایی است که پس از اخذ وقت انگشت نگاری سفارت کانادا در استانبول و انجام انگشت‌نگاری باید انجام شود.

اما در مورد سفارت کانادا شرایط کمی فرق می‌­کند. جالب است بدانیم که طبق قوانین کشور کانادا اصلا چیزی به نام مصاحبه سفارت کانادا در ترکیه وجود ندارد و خوشبختانه متقاضی از انجام هر نوع مصاحبه‌­ای معاف است.

آدرس سفارت کانادا در استانبول کجاست؟

آدرس و محل سفارت کانادا در استانبول به شرح زیر است.

سفارت کانادا در استانبول:

BuyukdereCaddesi,TekfenTower,Levent 4, Istanbul ,34394 Turkey209

برای مشاهده موقعیت مکانی سفارت کانادا در استانبول روی نقشه می‌توانید از آدرس زیر استفاده کنید:

مرکز vac کانادا در استانبول:

Haciahmet Mah. Kurtulus Deresi Cad. No:29 Beyoglu-Istanbul 34440

 

ساعت کاری سفارت کانادا در استانبول

همچنین اگر برای انگشت نگاری در استابول می‌روید بهتر است بدانید که ساعت کاری مرکز وک از 8 صبح تا 16:45 است.

آدرس سفارت کانادا در استانبول

هتل نزدیک به سفارت کانادا در استانبول

اگر برای مدت اقامتتان به دنبال هتل نزدیک به سفارت کانادا در استانبول هستید، مشاوران مجرب سالیان سفر گزینه‌های زیر را به شما پیشنهاد می­ دهند:

منطقه شیشلی که مرکز  vac  در آن قرار دارد جزو مناطق توریستی و زیبای استانبول است. هتل های خوب و باکیفیتی که در این منطقه هستند نوید سفری به یاد ماندنی و اقامتی دلپذیر را به متقاضیان ویزای کانادا می دهند. در ادامه با برخی از این هتل­­ های نزدیک سفارت کانادا در استانبول آشنا می­شویم.

Blue way hotel historical

Address: Bozkurt mahallesi no:, Dolapdere Caddesi No:201, 34375 şişli/İstanbul, Turkey

phone: +90 212 296 99 60

Valide hotel

Address: Meşrutiyet, Halaskargazi Cad./ebekızı Sok. No:6 D:9, 34440 Şişli/İstanbul, Turkey

phone: +90 212 232 72 72

White monarch hotel

Address: Merkez, Büyükdere Cd. no 65, 34387 Şişli/İstanbul, Turkey

phone: +90 212 211 89 89

Taksim express hotel

Address: İnönü, Cumhuriyet Cd. No:135, 34373 Şişli/İstanbul, Turkey

phone: +90 212 444 93 35

Lampa design hotel

Address: 19 Mayıs, Opr. Raif Bey Sk. No:35, 34260 Şişli/İstanbul, Turkey

phone: +90 212 230 34 34

تعطیلات سفارت کانادا در استانبول 2023

سفارت کانادا در استانبول در مناسبت‌های زیر تعطیل است و فعالیتی برای انجام امور انگشت‌نگاری و ویزای کانادا ندارد.

تاریخمناسبت تعطیلات
2023-01-02New Year’s Day (In lieu of Jan. 1st)
2023-04-24End of Ramadan Celebration Day 1 (In lieu of Apr. 21st)
2023-04-25End of Ramadan Celebration Day 2 (In lieu of Apr. 22nd)
2023-05-22Victoria Day
2023-06-26Feast of Sacrifice Day 1 (In lieu of June 28)
2023-06-27Feast of Sacrifice Day 2
2023-08-07Civic Holiday
2023-09-04Labour Day
2023-10-09Thanksgiving Day
2023-10-30Republic Day (In lieu of Oct. 29)
2023-12-25Christmas Day
2023-12-26Boxing Day

مزیت سفارت کانادا در ترکیه

چندین مزیت برای انتخاب سفارت کانادا در ترکیه می توان در نظر گرفت. اولین و مهم ترین آن اینکه ترکیه به ایران نزدیک است و برای مراجعه حضوری کارتان راحت تر از بسیاری از کشورهای دیگر خواهد بود. همه روزه پروازهای زیادی از ایران راهی این کشور می شوند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. دیگر مزیت ترکیه و استانبول جاذبه های توریستی بیشمار آن است. شما می توانید با گرفتن وقت سفارت کانادا در استانبول ، در کنار مراجعه برای امور اداری خود از اماکن دیدنی بسیار زیادی بازدید کنید. در نهایت استفاده از پیکاپ ویزا نیز برای شما ارزان تمام می شود و می توانید با این خدمات، از سفر دوم برای ثبت ویزا در پاسپورت اجتناب کنید و با پرداخت هزینه اندکی این کار را به همکاران ما بسپارید. این هزینه از هرینه رفت و برگشت به ترکیه بسیار کمتر خواهد بود.

درباره استانبول

بعد از مراجعه به سفارت کانادا در استانبول ممکن است وقت شما اجازه گشت و گذار در این شهر را هم بدهد و بخواهید پس از انجام کارهای مربوط به انگشت نگاری و چهره نگاری گشتی در شهر بزنید. در این صورت با شهری روبرو خواهید شد که گزینه های بسیار زیادی برای ارائه دارد. در این شهر می توانید به اماکن گردشگری تاریخی سر بزنید و در کنار آنها از تفریحات گردشگری مدرن هم بهره مند شوید. وجود تنوع بسیار در اماکن گردشگری این شهر باعث شده تا با پکیجی کامل از دیدنی ها روبرو باشیم و سلیقه اکثرا گردشگران پوشش داده شود. برای مثال می توانید به پارک های گردشگری استانبول بروید. اهل موسیقی هستید؟ می توانید از فستیوال جاز استانبول لذت ببرید. همچنین گزینه های بسیار زیادی برای خرید در این شهر زیبا پیش رویتان قرار دارد. به این ترتیب می توانید با تور استابول سفارت کانادا هم بروید و هم فال باشد و هم تماشا!

دریافت مشاوره رایگان
برای دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را در کادر زیر وارد کنید:
سوالات متداول
آدرس سفارت خانه کانادا در استانبول Consulate General of Canada – 209 Buyukdere Caddesi – Tekfen Tower – Levent 4, Istanbul – 34394 Turkey می باشد.
سفارت کانادا در استانبول به طور معمول فقط در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه فعال است. سفارت در تعطیلات رسمی تعطیل است.

آدرس این مرکز به شرح زیر است: Emirhan Caddesi
No: 19/A, Akaretler
Besiktas, Istanbul, Turkey

ساعات کار سفارت کانادا در استانبول از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۴:۳۰ بعدازظهر (به وقت محلی) و روزهای پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۲:۰۰ بعدازظهر است.

برای گرفتن وقت از سفارت کانادا در استانبول با هدف انگشت نگاری می‌توانید از طریق شماره 02179676 با کارشناسان آژانس سالیان سفر تماس بگیرید.

6 در مورد “وقت سفارت کانادا در استانبول”

  1. نامه من برای انگشت نگاری بدستم رسیده اما نمی دونم باید چکار کنم و انقدر قیمت ارز بالا رفته که هزینه ها خیلی زیاده و می خوام با ارزون ترین حالت برم و برگردم

    1. فاطمه گزانه ئی

      سلام
      روزتون بخیر
      نگران هزینه‌ها نباشید. همکاران ما می‌تونن تورهای مقرون‌به‌صرفه برای انگشت‌نگاری کانادا بهتون معرفی کنن.
      کافیه با شماره 02179676 تماس بگیرید و با کارشناسان سالیان سفر در بخش تورهای خارجی صحبت کنین و شرایطتون رو توضیح بدین.

  2. سلام خسته نباشید اسم من ادیب ضیایی هستم از کابل فعلاء در تهران هستم پاس دارم تمام چیز دارم میخاستم کمی معلومات بدهید در باره ویزه کانادا هزینه چفدر میشه آیا برای افغان میشه یا نه ممنونم

    1. فاطمه گزانه ئی

      سلام
      روزتون بخیر
      آقای ضیایی برای مشاوره ویزا می‌تونین با شماره 02179676 تماس بگیرین تا همکارانمون راهنمایی‌تون کنن.

  3. علیرضا عرب زاده

    سلام درود خوبین من علیرضا عرب زاده هستم اهل افغانستان حدود چندین سال که کشور در دست طابان و گروه تروریستی نابود و خراب شده من و خانواده امدیم به ایران شغلم جوشکای آرگن و درکنارش ورزش کشتی آزاد میکنم و مدال قهرمانی کسب کردم در ایران من از شما خواهش تمدان دارم که راهنمایم کنید من دوست دارم درخواست پناهدگی به کشور کانادا بدم سنم ۱۷ سالمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرنامه
عضویت در خبرنامه هفتگی سالیان

برای اشتراک در خبرنامه ایمیل خودرا در کادر زیر وارد کنید

Call Now Button