وقت سفارت کانادا در ارمنستان

وقت سفارت کانادا در ارمنستان
فهرست مطالب

کانادا دومین کشور بزرگ جهان است که آب هوای سردی هم دارد. از آنجایی که کانادا به نسبت جمعیت کمی دارد و هر روز در حال رشد و توسعه است، مهاجران زیادی برای دریافت ویزای این کشور پا پیش می گذارند. همانند دیگر کشورهای خارجی، برای این که بتوانید وارد خاک کانادا شوید باید ویزای این کشور را دریافت کنید. برای دریافت ویزا هم نیاز به دریافت وقت سفارت کانادا دارید که می توانید از طریق ترکیه، ارمنستان و امارات این کار را انجام بدهید. در ادامه مراحل گرفتن وقت سفارت کانادا در ارمنستان را برایتان توضیح می‌دهیم.

چگونه وقت سفارت کانادا در ارمنستان بگیریم؟

همان طور که می‌دانید سفارت کانادا در تهران تعطیل شده است؛ بنابراین شما ناچارید از طریق یکی از کشورهای همسایه که سفارت کانادا در آن دایر است برای برای دریافت ویزای کانادا و امور مربوط به سفارت اقدام کنید. برای دریافت وقت سفارت کانادا شما دو راه پیش رو دارید:

  • روش آنلاین
  • روش حضوری

دریافت وقت سفارت کانادا در ارمنستان به صورت آنلاین

در روش آنلاین لازم است که مدارک لازم برای دریافت وقت سفارت کانادا را طبق چک لیستی که در ادامه آورده شده است، آماده کنید و از طریق سایت سفارت کانادا در ارمنستان ثبت نام کنید. در این سایت یک اکانت برای خودتان می سازید و سپس فرم های مربوط به سفارت کانادا را با دقت و بدون اشتباه پر می کنید.

توجه داشته باشید که ارائه ی مدارک صحیح و پر کردن فرم بدون خطا، در ویزا شدن شما نقش مهمی دارد پس قبل از انجام مراحل ثبت نام حتما از مشاوران با تجربه ی سالیان سفر در این زمینه کمک بگیرید.

پس از پر کردن فرم های مربوطه، هزینه ی دریافت وقت سفارت کانادا در ارمنستان را به صورت آنلاین پرداخت می کنید و برگه ی تاییدیه ی پرداخت را دریافت می کنید. از زمانی که این برگه را دریافت کردید تا 30 روز بعد فرصت دارید که به سفارت کانادا در ارمنستان به صورت حضوری مراجعه کنید.

این مراجعه حضوری به منظور انجام انگشت نگاری و چهره نگاری انجام می شود. برای افراد بالای ۸۰ سال هزینه ای دریافت نمی شود.

شماره پیگیری که در نامه ی تاییدیه از طرف سفارت برایتان ارسال شده است به شما کمک می کند تا از طریق سایت سفارت کانادا در ارمنستان از وضعیت ویزای خود با خبر شوید. بنابراین از ایمیلی استفاده کنید که در دسترس است و آدرس ایمیل نامعتبر وارد نکنید.

دریافت وقت سفارت کانادا در ارمنستان به صورت حضوری

در روش حضوری باید بار اول به ارمنستان سفر کنید تا به صورت حضوری فرم ها را پر کنید و هزینه ها را پرداخت کنید. لازم است که فیش هزینه ی پرداخت شده را همراه با مدارک به سفارت تحویل دهید. در این زمان باید به ایران برگردید و منتظر بمانید تا نوبت مرحله ی انگشت نگاری شود و بار دیگر برای انگشت نگاری به این کشور سفر کنید. این سفر دوباره، هم برای شما هزینه بر است و هم نیازمند صرف وقت زیادی است بنابراین پیشنهاد سالیان سفر برای شما گرفتن وقت سفارت کانادا در ارمنستان به صورت آنلاین و غیر حضوری است.

دریافت جواب ویزا از طریق پیکاپ ویزای کانادا

برای هر دو روش در مرحله ی بعدی، در صورت موافقت با ویزای شما باید یک بار دیگر برای مهر شدن پاسپورتتان به سفارت کانادا مراجعه کنید. راهکار دیگری که در این مسیر پیش روی شما قرار دارد استفاده کردن از خدمات پیکاپ ویزای کانادا می باشد. به این صورت که شما می توانید یک شخص را به عنوان وکیل خودتان تعیین کنید تا به نمایندگی از شما برای ادامه ی مراحل دریافت ویزای کانادا به ارمنستان سفر کند.

مدارک مورد نیاز برای اخذ وقت سفارت کانادا در ارمنستان

ویزای کانادا انواع مختلفی مثل ویزای توریستی، تحصیلی، کار و … دارد. بر اساس نوع ویزایی که انتخاب می کنید مدارک مختلفی باید به سفارت ارائه دهید که لیست هر کدام در سایت آورده شده است. می توانید از طریق  لینک زیر از مدارک مورد نیاز برای وقت سفارت کانادا با خبر شوید.

 

سفارت کانادا در ارمنستان کجاست؟

برای آن دسته از مسافرانی که به صورت شخصی به ارمنستان سفر می‌کنند تا مرحله انگشت نگاری را طی کنند این سوال پیش می‌آید که سفارت کانادا در ارمنستان کجاست؟ در ادامه آدرس و روزهای کاری سفارت کانادا در ارمنستان را برایتان آورده‌ایم:

سفارت کانادا در ارمنستان کجاست؟

آدرس سفارت کانادا در ارمنستان

Vazgen Sargsyan – Yerevan – Armenia 10

شماره تلفن سفارت کانادا در ارمنستان:  0037410583786

روزهای کاری سفارت کانادا در ارمنستان

روزهای دوشنبه تا جمعه

ساعت 8:30 صبح الی 17:00 بعد از ظهر

برای کسانی که قصد دارند جهت انجام مرحله انگشت‌نگاری به سفارت کانادا در ارمنستان مراجعه کنند مهم است که در هتلی نزدیک به سفارت کانادا در ارمنستان اقامت داشته باشد. به این ترتیب رفت و آمد برای آن‌ها راحت‌تر می‌شود. در ادامه لیستی از هتل‌های نزدیک به سفارت کانادا در ارمنستان در اختیارتان می گذاریم:

  1. هتل Shirak

این هتل در فاصله ی 450 متری سفارت کانادا ارمنستان قرار دارد و می توانید از آن جا پیاده به سفارت برویم. از نظر زمانی حدود 6 دقیقه تا سفارت کانادا فاصله دارد.

آدرس هتل Shirak:

Shirak Hotel, 13a Movses Khorenatsi Street, Yerevan 0010, Armenia

  1. هتل Best Western Plus Congress

اگر در این هتل اقامت داشته باشید و بخواهید پیاده تا سفارت کانادا بروید تنها 5 دقیقه تا مقصدتان فاصله دارید. از طریق خیابان Vazgen Sargsyan حدود 300متر پیاده روی لازم است تا به سفارت کانادا برسید

آدرس هتل Best Western Plus Congress:

Best Western Plus Congress Hotel, 1 Italy St, Yerevan 0010, Armenia

  1. هتل Best Hostel Republic Square

می توان گفت نزدیکترین هتل به سفارت کانادا در ارمنستان همین هتل Republic است که فقط 3 دقیقه تا سفارت فاصله دارد. اگر تا سفارت پیاده روی کنید مسافت 120 متری را طی کنید که مسیر خیلی کوتاه و سرراستی است.

آدرس هتل Best Hostel Republic Square:

Best Hostel Republic Square, 0010, г. Ереван , ул. Вазгена Саркисяна 26, Yerevan 0010, Armenia

  1. هتل Metropol

نسبت به سه هتلی که در بالا نام بردیم این هتل دورتر است اما فکر نکنید لازم است که مسافت زیادی را طی کنید. فاصله ی این هتل تا سفارت 1کیلومتر است که اگر پیاده از خیابان Italy و Argishti عبور کنید حدود 12دقیقه بعد به سفارت می رسید.

آدرس هتل Metropol:

Hotel Metropol, 2/2 Mesrop Mashtots Ave, Yerevan 0015, Armenia

سفارت کانادا در ارمنستان

از کجا وقت سفارت کانادا در ارمنستان بگیریم؟

آژانس مسافرتی سالیان سفر با سال‌ها تجربه در زمینه اخذ انواع مختلف ویزاهای کانادا، می‌تواند یک مرکز معتبر و مطمئن برای انجام امور ویزای شما باشد. برای ارتباط با کارشناسان ویزای کانادا در آژانس سالیان سفر می‌توانید از طریق شماره تماس 02179676 اقدام کنید یا شماره تماس خود را در کادر دریافت مشاوره رایگان وارد کنید. اگر تجربه‌ای از دریافت وقت سفارت یا ویزای کانادا دارید یا سوال و ابهامی در مورد این موضوع دارید، از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دریافت مشاوره رایگان
برای دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را در کادر زیر وارد کنید:
سوالات متداول

سفارت کانادا در ارمنستان از روزهای دوشنبه تا جمعه در ساعات ۸:۳۰ صبح الی ۱۷:۰۰ بعد از ظهر (به وقت محلی) کار می‌کند و روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل است.

این زمان بستگی به نوع ویزای درخواستی شما دارد. با توجه به نوع ویزا، زمان پردازش برای هر کدام متفاوت است.

3 در مورد “وقت سفارت کانادا در ارمنستان”

    1. فاطمه گزانه ئی

      سلام آقای مردانی
      روزتون بخیر
      اگر امکانش هست شماره همراه‌تون رو برامون بنویسین تا باهاتون تماس بگیریم.

  1. با سلام
    یکی از دوستان،ینفرو بهم معرفی کردن که بتونن واسمون وقت مصاحبه بگیرن از سفارت کانادا در ارمنستان.
    الان وقت مصاحبه رو دادن به همراه یه شماره پیگیری.
    آیا میشه از طریق این کد پیگیر شد که آیا تاریخی که داده درسته یا نه

    چون دیگه جواب مارو نمیده و نمیدونیم باید چیکار کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرنامه
عضویت در خبرنامه هفتگی سالیان

برای اشتراک در خبرنامه ایمیل خودرا در کادر زیر وارد کنید

Call Now Button