وقت سفارت کانادا در دبی

وقت سفارت کانادا در دبی
فهرست مطالب

یکی از دغدغه‌های شهرندان ایرانی برای سفر به کشور کانادا عدم وجود سفارت‌خانه این کشور در خاک ایران است و متقاضیان ملزم به سفر به کشورهای اطراف برای اخذ ویزای کانادا هستند. لازم است بدانید بحث وقت سفارت کانادا کمی متفاوت از وقت سفارت سایر کشورها می‌باشد و مسئولیت آن برعهده‌ی کارگذاری وک (VAC) می‌باشد. دبی یکی از شهرهای محبوب متقاضیان ایرانی است و هرساله هزاران شهروند ایرانی راهی شهر دبی برای اخذ ویزای کانادا می‌شوند.

VAC چیست؟

Visa Application Center مخفف به VAC ، کارگزار امور کنسول کانادا است که وظیفه­ی دریافت مدارک و صدور ویزا به متقاضیان را به عهده دارد.

در رابطه با مراکز VAC لازم به یادآوری است که دسترسی به این مراکز صرفا برای متقاضی ویزا امکان پذیر است. موارد استثنا از این قانون: کودکان زیر 18 سال که نیاز به همراه دارند، افراد سالخورده، بیمار یا معلول که نیاز به همراه دارند.

استفاده از موبایل و تبلت در مراکز  VAC مجاز است اما در حالت سکوت. فیلمبرداری و تصویر برداری به هیچ عنوان در این مراکز مجاز نمی­باشد.

گرفتن وقت سفارت کانادا در دبی

شاید برای شما متقاضیان عزیز سوال باشد که چرا تیم سالیان سفر وقت سفارت کانادا در دبی را پیشنهاد می­ دهد؟ در ادامه برخی از دلایل ما ذکر می­ گردند.

فاصله زمانی تهران از دبی اولین دلیل پیشنهاد ما به شماست. دبی که در فاصله­ ی 1197 کیلومتری از تهران واقع شده با پروازی تقربا 2 ساعتی برای ایرانیان قابل دسترسی است. و سهولت تهیه بلیط رفت و برگشت از مزایای دیگر انتخاب این شهر است.

در صورتی که متقاضی قصد داشته باشد برای وقت سفارت کانادا در دبی اقدام کند می­ تواند با یک تیر چند نشان بزند و ضمن انجام پروسه­ ی اخذ ویزا، برای تفریح و گردشگری از مراکز سوپرلوکس و جذاب این شهر دیدن کند.

مراکزی همچون: برج خلیفه، دلفین بی، باشگاه گلف، پارک آبی وایلد وادی و… هزاران مجوعه­ ی تفریحی دیگر.

آفرها، پیشنهاد وسوسه برانگیزی از سالیان سفرهستند که امکان سفری با هزینه­ ی بسیار کم و با کیفیتی بی نظیر را در اختیار متقاضی قرار می­ دهند. برای اطلاع از آخرین آفرهای تور دبی می­توانید با کارشناسان سالیان سفر تماس بگیرید.

پیکاپ ویزای کانادا ؛ متقاضی با استفاده از خدمت پیکاپ ویزای کانادا سالیان سفر می­ تواند با صرفه جویی در وقت و هزینه خود، فرایند تحویل و اخذ ویزا کانادا را به نماینده­ ی خود در سالیان سفر بسپارد.

گرفتن وقت سفارت کانادا در دبی

 

تعیین وقت سفارت کانادا در دبی

اخذ وقت سفارت کانادا در دبی به ‌دو صورت آنلاین و حضوری صورت می‌گیرد. در سیستم حضوری، متقاضیان ابتدا باید در سایت سفارت کانادا یک حساب کاربری ایجاد نماید و سپس تمامی اسکن مدارک ضروری خود را در سایت آپلود می‌کنند. در گام بعدی می‌بایست فرم‌های درخواست ویزا را پرکرده و ثبت نام کند. در مرحله‌ی آخر نیز متقاضی باید هزینه‌های صدور ویزای خود را به‌صورت آنلاین پرداخت نماید.

 توجه داشته باشید که از زمان دریافت برگه‌ی تایید‌ه‌ی هزینه‌های واریزی و ثبت نام در سایت شما یک ماه فرصت دارید تا برای انگشت نگاری و چهره نگاری به دفتر VAC مراجع کنند.

در سیستم حضوری نیز متقاضی می‌بایست ضمن ارائه دستی مدارک تکمیلی و پر کردن فرم‌های مربوطه، اقدام به ارائه اطلاعات بیومتریک (انگشت نگاری و چهره نگاری) نمایند و به کشور بازگردند. این نکته را بدانید که در سیستم حضوری هزینه‌های مورد نیاز را به صورت بانکی پرداخت کرده و فاکتورهای آن را به سفارت ارائه نمایید. سپس کد پیگیری به شما تعلق می‌گیرد و متقاضی باید منتظر بماند تا کارگذاری VAC به او پیام دهد. ایمیل، پل ارتباط بین متقاضیان و دفتر VAC است. برای اطلاع از مدارک مورد نیاز به لینک مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کانادا مراجعه نمایید.

هزینه وقت سفارت کانادا در دبی

متقاضی لازم است در هنگام بارگزاری مدارک در سایت برای اخذ ویزای کانادا مبلغی را جهت فرایند ثبت نام و همچنین جهت انگشت ­نگاری پرداخت نماید. این مبلغ که حدودا 185 دلار کانادا می­ باشد از متقاضی به صورت آنلاین دریافت می­ شود.

(100 دلار هزینه ­های ثبت نام و 85 دلار هزینه­ ی انگشت­ نگاری) لازم به ذکر است که برای افراد بالای 80 و زیر 14 سال هزینه­ انگشت­ نگاری دریافت نمی­ شود.

هزینه وقت سفارت کانادا در دبی

مدارک مورد نیاز دریافت وقت سفارت کانادا در دبی

برای وقت سفارت کانادا در دبی لازم است که متقاضی مدارک زیر را تکمیل کرده و تصاویر آن رادر سایت مربوطه بارگزاری کند.

  • اوراق شناسایی متقاضی( شناسنامه- کارت ملی)
  • پاسپورت (با حداقل یک سال اعتبار)
  • تصویر پاسپورتهای قدیمی
  • عکس پرسنلی رنگی (دو عدد)
  • اسناد مالکیت (خانه، زمین، ملک تجاری و…)
  • لیست گردش حساب برای چند ماه اخیر
  • رسید بلیط رزرو هواپیما و هتل
  • دعوتنامه (مشخصات کامل+ آدرس محل اقامت+کارت اقامت دعوت کننده)
  • معرفی نامه شغلی( حکم کارگزینی کارمندان دولت- فیش حقوقی کارمندان بخش خصوصی- کارت بین المللی دانشجویی)

مدارک لازم برای وقت سفارت کانادا در دبی

مصاحبه برای وقت سفارت کانادا در دبی

یکی از مراحل مهم درخواست برای ویزای هرکشور، مصاحبه با آفیسر پرونده­ی ویزا است.

اما در مورد سفارت کانادا اوضاع متفاوت است. طبق آخرین تصمیمات دولت کانادا متقاضی برای ثبت درخواست هیچ گونه نیازی به مصاحبه ندارد و این مرحله از مراحل ثبت نامی که پس از انگشت­ نگاری کانادا در دبی انجام می­ شد؛ از پروسه حذف می­ باشد .

آدرس سفارت کانادا در دبی

Jumeirah Emirates Towers 19th Floor – Sheikh Zayed Rd – Dubai – United Arab Emirates

 

دریافت مشاوره رایگان
برای دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را در کادر زیر وارد کنید:
سوالات متداول

برای گرفتن وقت از سفارت کانادا در دبی از طریق شماره 02179676 با کارشناسان ما در آژانس مسافرتی سالیان سفر در ارتباط باشید.

آدرس سفارت کانادا در دبی به شرح زیر است:
Villa 119 Street 18, Khalidiya
PO Box 52400, Abu Dhabi, United Arab Emirates

ساعات کار سفارت کانادا در دبی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۴:۳۰ بعدازظهر (به وقت محلی) و روزهای پنجشنبه از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۱:۳۰ بعدازظهر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرنامه
عضویت در خبرنامه هفتگی سالیان

برای اشتراک در خبرنامه ایمیل خودرا در کادر زیر وارد کنید

Call Now Button